tisdag 14 april 2009

Positivt bemötande om Slaget om svenskheten

De första pressanmälningarna av boken "Slaget om svenskheten" börjar synas i medierna. Några exempel:

1) Recension i UNT
2) Jan Guillou rekommenderar boken i AB
3) AB Kultur har varit på ett seminarium om boken i ABF-huset

I kväll sänds ett inslag i Kulturnyheterna där man tar upp både "Slaget och svenskheten" och Pontus Mattsons bok om SD "Sverigedemokraterna in på bara skinnet". Inslagen i Kulturnyheterna ligger kvar på nätet en vecka efter sändningen.

1 kommentar:

  1. Förlåt mig om jag inte är så imponerad.

    Att UNT tillhör bokens hallelujahkör är väl inte oväntat. På samma sätt som Washington Post kallas "Pravda on the Potomac" är väl UNT:s rätta namn "Pravda on the Fyrisån"?

    Vad gäller Jan Guillou måste han väl dregla vid tanken på att få angripa ett parti som är Israel-vänligt? Blir väl komplicerat för en del PK-personer, men J.G. klarar det nog.

    AB? Ja, hur oväntat var det?

    Poängen är väl att om jag hade varit du så hade jag nog varit ganska besviken över bristen på uppslutning. Jag hoppas att du får mer uppslutning, för ju mer anti-SD propagandan går ut, desto större bli deras väljarstöd. Så, "keep up the good work", Anna-Lena. ;o)

    SvaraRadera